Žádost o sponzoring

 

Dobrý den,
    Jmenuji se Ladislav Krištůfek, byl jsem studentem střední školy. Čtyři roky jsem završil maturitní zkouškou. Už od šestnácti let se aktivně věnuji thajskému boxu (Thai box). V posledním roce jsem získal druhé místo na turnaji Czech open 2011. Jednalo se o mezinárodní otevřený turnaj. Dále si připisuji páté až šesté místo v mistrovství ČR v kick boxu lowkick pro rok 2011. V červnu jsem vybojoval titul vicemistra ČR v thajském boxu pro rok 2012.
    Trénuji v jednom z nejznámějších a nejúspěšnějších gymů, v pražském Lanna Gymu pod vedením trenéra Viktora Petrlíka. Máme těžký tréninkový plán. Trénuji každý den nejen v gymu ale i individuálně.
Tento klub pořádá každoročně několik soustředění například na horách v Krkonoších, dále v Bělorusku a Holandsku.
    Problém tohoto sportu, tím myslím výbavu, cestování po republice, soustředění, placení startovného je velmi finančně náročné. Pro tento sport potřebuji mnoho času. Nemohu se mu v nynější situaci věnovat tak, jak bych si přál. Dále bych chtěl rozvíjet svůj talent, ale bohužel to nejde s prací na vrcholové úrovni zkombinovat.
    Dovoluji si Vás oslovit z důvodu sponzorství. Sponzoring, je jako jeden z nejvýznamnějších nástrojů marketingové komunikace. Finančními prostředky podporuje konkrétní události, osobnosti a dále. Více či méně významného charakteru. Jako protislužbu sponzor získává reklamu na konkrétních místech.
    Předpokládám, že spolupráce se sportovcem, který by si přál dále rozvíjet svůj talent v následujícím roce v profesionální lize, by pro Vás mohla být i v budoucnu přínosem. Vaše sponzorské dary se Vám mohou vrátit kvalitní reklamou, kterou jsem Vám schopný poskytnout. Jak z textu vyplývá, dovoluji si Vás požádat o sponzorské dary.
    Předem děkuji za poskytnutí jakéhokoliv finančního daru. Každý Váš dar bude použit pro mé sportovní zdokonalení.
    Přeji příjemný den a těším se na naši budoucí spolupráci.
                                                                                                                  Krištůfek


Odkazy:
https://www.facebook.com/pages/L%C3%A1%C4%8Fa-Kri%C5%A1t%C5%AFfek-Fighter/179157445478314
https://www.fightnews.cz/ladislav-kristufek-bojovnik_id-846

Žádost o sponzoring

Žádost o sponzoring

  Dobrý den,     Jmenuji se Ladislav Krištůfek, byl jsem studentem střední školy. Čtyři roky jsem završil maturitní zkouškou. Už od šestnácti let se aktivně věnuji thajskému boxu (Thai box). V posledním roce jsem získal druhé místo na turnaji Czech open 2011. Jednalo...
Celý článek